Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453
Title: Маркетинг відносин у системі управління підприємством
Authors: Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Кіріла, А.Г.
Keywords: маркетингові дослідження
управління підприємствами
вітчизняне виробництво
маркетинг відносин
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мітяєва Т.Л. Маркетинг відносин у системі управління підприємством / Т.Л. Мітяєва, А.Г. Кіріла // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.1(11). – С. 660-666.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(11)
Abstract: Розглянуто теоретичні та методико-практичні основи маркетингу відносин на основі системного, ситуаційного та комплексного підходів з урахуванням специфіки функціонування вітчизняних виробників.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453
Appears in Collections:Вип. 11. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.93.pdf194,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.