Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМітяєва, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorКіріла, А.Г.-
dc.date.accessioned2019-09-12T13:53:07Z-
dc.date.available2019-09-12T13:53:07Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМітяєва Т.Л. Маркетинг відносин у системі управління підприємством / Т.Л. Мітяєва, А.Г. Кіріла // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.1(11). – С. 660-666.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4453-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та методико-практичні основи маркетингу відносин на основі системного, ситуаційного та комплексного підходів з урахуванням специфіки функціонування вітчизняних виробників.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(11)-
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectуправління підприємствамиru_RU
dc.subjectвітчизняне виробництвоru_RU
dc.subjectмаркетинг відносинru_RU
dc.titleМаркетинг відносин у системі управління підприємствомru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 11. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.93.pdf194,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.