Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4454
Title: Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод
Authors: Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Зайцев, М.О. 
Keywords: мінеральна вода
рекламні послуги
бренд
управління рекламною діяльністю
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мітяєва Т.Л. Дослідження відношення споживачів до бренду на ринку мінеральних вод / Т.Л. Мітяєва, М.О. Зайцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.1(11). – С. 666-671.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(11)
Abstract: Розглянуто основні концепції управління бренд-орієнтованою рекламною діяльністю підприємства на ринку мінеральних вод, та досліджено відношення споживачів до бренду, та його значення під час виборі продукції.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4454
Appears in Collections:Вип. 11. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.94.pdf331,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.