Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4473
Title: Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
Authors: Артеменко, В.С.
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: маркетингові комунікації
організації
структура 
торговелні підприємства
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2010. – Вип.1(11). – С. 570-576.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.1(11)
Abstract: Розглянуто питання доцільності організації служби маркетингових комунікацій, виявлено чинники впливу щодо створення служби маркетингу на сучасному торговельному підприємстві та запропоновано моделі організаційних структур маркетингу для вітчизняних підприємств.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4473
Appears in Collections:Вип. 11. - 2010 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf164,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.