Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4704
Title: Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Михайлова, Марія Володимирівна
Keywords: маркетингові дослідження
роздрібна торгівля
стійкий розвиток
торговельна діяльність
Issue Date: 2009
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус О.В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / О.В. Жегус, М.В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торлівлі та послуг. : зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2009. – Вип. 2 (10). – С.622-629.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(10)
Abstract: Особливості торговельної діяльності зумовлюють необхідність використання специфічних методів їх проведення. У статті надано характеристику методів маркетингових досліджень та рекомендації з їх застосування.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4704
Appears in Collections:Вип. 10. - 2009 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88.pdf183,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.