Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4751
Title: Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування
Authors: Рильська, Н.В.
Keywords: роздрібна торгівля
бізнес-стратегії
підприємства торгівлі
стратегія підприємства
Issue Date: 2009
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Рильська Н.В. Бізнес-стратегії підприємства роздрібної торгівлі: особливості та підходи до формування / Н.В. Рильська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торлівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2009. – Вип. 2 (10). – С.353-361.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(10)
Abstract: Досліджено та систематизовано наукові підходи щодо структури та формування стратегії підприємства у відповідності до його цілей та можливостей. Проаналізовано та обґрунтовано специфіку бізнес-стратегій підприємства роздрібної торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4751
Appears in Collections:Вип. 10. - 2009 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf249,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.