Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Тranslation of economic and financial terms of foreign originМуравйова, Олена Миколаївна; Кравцова, Тетяна Анатоліївна; Muraviova, Olena; Kravtsova, Tetiana
2016Перспективи використання мобільного навчання у внз України з європейським рівнем викладанняКороль, Аліна Валентинівна; Кравцова, Тетяна Анатоліївна; Муравйова, Олена Миколаївна
2016Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджментуПрядко, Ольга Миколаївна; Тарасов, Ігор Юрійович; Шуригін, Олександр Володимирович
2016Ігрове стратегічне моделювання й експрес- форсайти в управлінні та консультуванні підприємстВолошин, Павло Валентинович
2016Religiousness of Mykolai Gogol in the context of ukrainian philosophical thoughtВарипаєв, Олексій Михайлович; Рибальченко, Анна Антонівна; Varypaev, Alexei; Rybalchenko, Anna
2016Розвиток та головні доктрини філософії їжі в античностіВарипаєв, Олексій Михайлович
2016Strategic management modelling for foreign economic activity of an enterpriseСелютін, Віктор Михайлович; Яцун, Леонід Миколайович; Селютін, Сергій Вікторович; Seliutin, Victor; Yatsun, Leonid; Seliutin, Sergii
2016The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potentialБубенець, Ірина Георгіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Віктор Станіславович; Артеменко, Станіслав Вікторович; Bubenets, Iryna; Kozub, Victoria; Artemenko, Victor; Artemenko, Stanislav
2016Еvent-маркетинг як інструмент формування іміджу територіїЖегус, Олена Валентинівна; Михайлова, Марія Володимирівна; Саєнко, Тетяна Олександрівна; Звягіна, Юлія Володимирівна
2016Формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваОльшанський, Олександр Васильович; Ткаченко, Ольга Петрівна