Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-19 of 19 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торгівельній мережіАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережіАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовахАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємстваАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2011Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовахАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2010Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджментіПопкова, Катерина Володимирівна; Бубенець, Ірина Георгіївна
2010Конвенція маркетингу розподілу у маркетингових партнерських відносинахАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2019ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналуБубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович; Кухарьонок, Ольга Костянтинівна; Коновалова, Тетяна Володимирівна
2010Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємствіАртеменко, В.С.; Бубенець, Ірина Георгіївна