Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 1.029 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Системна модель оцінки підприємницького потенціалу торговельних підприємствКраснокутська, Наталія Станіславівна; Бубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович
2016The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potentialБубенець, Ірина Георгіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Віктор Станіславович; Артеменко, Станіслав Вікторович; Bubenets, Iryna; Kozub, Victoria; Artemenko, Victor; Artemenko, Stanislav
2015Оцінка внутрішнього підприємницького клімату в підприємствах торгівліКраснокутська, Наталія Станіславівна; Бубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович
2015Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпораційБубенець, Ірина Георгіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Віктор Станіславович; Чатченко, Ольга Євгенівна
2013Особливості маркетингової діяльності торговельних мереж УкраїниАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна; Чатченко, Ольга Євгенівна
2018Інформаційно-комунікаційні методи менеджменту в освіті як чинник інтенсифікації навчального процесуБубенець, Ірина Георгіївна; Артеменко, Віктор Станіславович; Кухарьонок, Ольга Костянтинівна; Коновалова, Тетяна Володимирівна
2013Процес формування та реалізації стратегій маркетингу в торгівельній мережіАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Аспекти визначення ефективності системи маркетингу в роздрібній торговельній мережіАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережи в сучасних умовахАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна
2012Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємстваАртеменко, Віктор Станіславович; Бубенець, Ірина Георгіївна