Вип. 23. - 2016 (ек.) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 27
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Перспективи використання мобільного навчання у внз України з європейським рівнем викладанняКороль, Аліна Валентинівна; Кравцова, Тетяна Анатоліївна; Муравйова, Олена Миколаївна
2016Тranslation of economic and financial terms of foreign originМуравйова, Олена Миколаївна; Кравцова, Тетяна Анатоліївна; Muraviova, Olena; Kravtsova, Tetiana
2016Advantages of using moodle platform in teaching «english for professional communication»Борисова, Аліна Олексіївна; Бєлікова, Ольга Федорівна; Колесник, Аліна Олексіївна; Мануєнкова, Олена Олегівна; Borysova, Alina; Belikova, Olga; Kolesnyk, Alina; Manuyenkova, Olena
2016Motivation as an intensifier of mastering a foreign language in non-language higher educational establishmentsБорисова, Аліна Олексіївна; Архипова, Вікторія Олександрівна; Колесник, Аліна Олексіївна; Мануєнкова, Олена Олегівна; Borysova, Alina; Arkhypova, Victoria; Kolesnyk, Alina; Manuyenkova, Olena
2016Religiousness of Mykolai Gogol in the context of ukrainian philosophical thoughtВарипаєв, Олексій Михайлович; Рибальченко, Анна Антонівна; Varypaev, Alexei; Rybalchenko, Anna
2016Розвиток та головні доктрини філософії їжі в античностіВарипаєв, Олексій Михайлович
2016Ігрове стратегічне моделювання й експрес- форсайти в управлінні та консультуванні підприємстВолошин, Павло Валентинович
2016Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджментуПрядко, Ольга Миколаївна; Тарасов, Ігор Юрійович; Шуригін, Олександр Володимирович
2016Формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваОльшанський, Олександр Васильович; Ткаченко, Ольга Петрівна
2016Еvent-маркетинг як інструмент формування іміджу територіїЖегус, Олена Валентинівна; Михайлова, Марія Володимирівна; Саєнко, Тетяна Олександрівна; Звягіна, Юлія Володимирівна
2016Маркетинговий підхід до управління ефективністю банківської діяльностіСеменюк, Людмила Петрівна
2016The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potentialБубенець, Ірина Георгіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Віктор Станіславович; Артеменко, Станіслав Вікторович; Bubenets, Iryna; Kozub, Victoria; Artemenko, Victor; Artemenko, Stanislav
2016Strategic management modelling for foreign economic activity of an enterpriseСелютін, Віктор Михайлович; Яцун, Леонід Миколайович; Селютін, Сергій Вікторович; Seliutin, Victor; Yatsun, Leonid; Seliutin, Sergii
2016Кластер як форма територіальної організації економіки регіонуКомач, Любов Дмитрівна; Будрик, Оксана Ігорівна
2016Особливості міжнародної трудової міграції в Україні в сучасних умовахЄсінова, Ніна Ігорівна; Карауш, Анна Ігорівна; Нікітіна, Олена Вікторівна
2016Глобалізація як фактор саморозвитку студентаЄсінова, Ніна Ігорівна; Кладкевич, Катерина Володимирівна; Нікітіна, Олена Вікторівна
2016Визначення основних бар’єрів оптимізації рівня трансакційних витратУкраїнська, Лариса Олегівна; Льон, Аліна Вадимівна
2016Оцінка ефективності бюджетної політики України в сучасних умовахУкраїнська, Лариса Олегівна; Голубцова, Яна Костянтинівна
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми і перспективи розвиткуШталь, Тетяна Валеріївна; Доброскок, Юлія Борисівна; Тищенко, Оксана Олегівна
2016Системно-матричний діагностичний аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на внутрішні господарські процеси торговельних підприємствМілаш, Інна Василівна
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 27