Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5081
Title: Життєздатність підприємств ритейлу як прояв реалізації конкурентних переваг
Authors: Смольнякова, Наталія Миколаївна
Рєзник, Маріанна Олегівна
Keywords: життєздатність
роздрібна торгівля
конкурентні переваги
ефективність
науковий підхід
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Смольнякова Н.М. Життєздатність підприємств ритейлу як прояв реалізації конкурентних переваг / Н.М. Смольнякова, М.О. Рєзник // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2019. – Вип. 2 (30). – С. 46-58.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(30)
Abstract: Розглянуто розвиток теорії життєздатності підприємства. Проаналізовано думки науковців щодо суті економічної категорії «життєздатність підприємства». Систематизовано наукові підходи до трактування поняття «життєздатність підприємства»: системний, ресурсний, стейкхолдерський, стратегічний та ін. Охарактеризовано загальні ознаки та складові життєздатності підприємства. Показано роль конкурентних переваг у досягненні та розвитку життєздатності суб’єктів господарювання. Запропоновано трактувати життєздатність підприємств ритейлу як їх здатність досягати цілей розвитку на довготривалій основі за рахунок реалізації конкурентних переваг.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5081
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 30. - 2019 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf570,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.