Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5086
Title: Власна торгова марка як чинник конкурентної переваги торговельного підприємства
Authors: Кетова, Тетяна Борисівна
Keywords: власна торгова марка
бренд
торговельна мережа
торговельне підприємство
конкурентна перевага
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кетова Т.Б. Власна торгова марка як чинник конкурентної переваги торговельного підприємства / Т.Б. Кетова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2019. – Вип. 2 (30). – С. 101-111.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(30)
Abstract: Визначено особливості використання торговельними підприємствами власних торгових марок як джерела конкурентних переваг. Установлено ключові характеристики конкурентних переваг торговельного підприємства, що формуються на основі власних торгових марок. Відзначено, що власні торгові марки використовуються як інструмент цінової конкуренції і засіб зменшення залежності від власників продукції під маркою виробника; сприяють підвищенню рентабельності торговельного підприємства завдяки більшому обсягу продажу та меншим, порівняно з товарами виробників, витратам на їх просування; створюють імідж торговельного підприємства, що збільшує кількість лояльних до торговельного підприємства споживачів.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5086
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 30. - 2019 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf776,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.