Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
Title: Удосконалення підходу до створення методик аудиту маркетингової діяльності
Authors: Верзілова, Ганна Романівна
Keywords: маркетингова діяльність
аудит
методика
складові методики
джерела інформації
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Верзілова Г.Р. Удосконалення підходу до створення методик аудиту маркетингової діяльності / Г.Р. Верзілова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 1 (31). – С. 50-62.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(31)
Abstract: Розглянуто способи вдосконалення методики аудиту маркетингової діяльності. Обґрунтовано складові методичного забезпечення аудиту маркетингової діяльності (чинники, об’єкти, процедури, методи, забезпечувальні компоненти). Запропоновано логічно-структурну модель розробки методик аудиту маркетингової діяльності, що інтегрує бухгалтерський, галузевий, юридичний та спеціальний підходи. Доведено доцільність алгоритмізації їх складових для забезпечення оперативності аудиту маркетингу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5589
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 31. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf726,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.