Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5590
Title: Маркетингові принципи й функції мережевого розвитку роздрібних торговельних підприємств
Authors: Бугріменко, Роман Михайлович
Keywords: маркетингові принципи
маркетингові функції
підприємницька мережа
роздрібні торговельні підприємства
завдання маркетингового управління
класифікація мережевих підприємницьких структур
концепція маркетингу
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бугріменко Р.М. Маркетингові принципи й функції мережевого розвитку роздрібних торговельних підприємств / Р.М. Бугріменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 1 (31). – С. 63-75.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(31)
Abstract: Розглянуто специфіку маркетингових принципів і функцій мережевого розвитку роздрібних торговельних підприємств із метою підвищення ефективності їх діяльності; значення маркетингового управління, яке є новим стилем управління підприємством; подано характеристику завдань маркетингового управління й інструменти їх вирішення; наведено класифікацію мережевих підприємницьких структур; розглянуто завдання концепції маркетингу роздрібного торговельного підприємства.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5590
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 31. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf723,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.