Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5602
Title: Інтегральна модель оцінки впливу комплексу маркетингу на результати діяльності торговельних підприємств
Authors: Мелушова, Ірина Юріївна
Keywords: маркетинг
модель
оцінка
показники
результативність
елементи маркетинг-міксу
підприємства торгівлі
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І.Ю. Інтегральна модель оцінки впливу комплексу маркетингу на результати діяльності торговельних підприємств / І.Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2020. – Вип. 1 (31). – С. 200-211.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(31)
Abstract: Обґрунтовано необхідність оцінки впливу маркетингу на загальну результативність підприємств. Досліджено проблеми побудови комплексного підходу до оцінки впливу результатів маркетингового процесу на ефективність діяльності підприємств. Запропоновано інтегральну модель оцінки впливу комплексу маркетингу на результати діяльності торговельних підприємств, реалізація якої дозволяє приймати стратегічні рішення з оптимізації маркетингової діяльності за кожним елементом маркетингміксу.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5602
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 31. - 2020 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf774,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.