Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/581
Title: Маркетингові дослідження щодо підвищення ефективності просування на вітчизняний ринок нових функціональних продуктів
Authors: Михайлов, Валерій Михайлович
Чуйко, Марина Миколаївна
Чуйко, Андрій Миколайович
Keywords: маркетинг
дослідження
споживчий
продукт
функціональний
анкетування
ефективність
позиціонування
marketing
research
consumer
product
functional
survey
efficiency
positioning
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Михайлов, В.М. Маркетингові дослідження щодо підвищення ефективності просування на вітчизняний ринок нових функціональних продуктів / В.М. Михайлов, М.М. Чуйко, А.М. Чуйко // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C. 7-15.
Series/Report no.: Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі; 1(19)
Abstract: Проведено маркетингові дослідження щодо можливості підвищення ефективності просування на споживчий ринок України нових продуктів харчування функціонального призначення. На підставі проведених досліджень розроблено методологічні підходи та ефективні принципи позиціонування інноваційних функціональних харчових продуктів на вітчизняному ринку
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/581
ISSN: 2312-3990
Appears in Collections:Вип. 19. - 2014 (тех.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf255,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.