Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/581
Название: Маркетингові дослідження щодо підвищення ефективності просування на вітчизняний ринок нових функціональних продуктів
Авторы: Михайлов, Валерій Михайлович
Чуйко, Марина Миколаївна
Чуйко, Андрій Миколайович
Ключевые слова: маркетинг
дослідження
споживчий
продукт
функціональний
анкетування
ефективність
позиціонування
marketing
research
consumer
product
functional
survey
efficiency
positioning
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Михайлов, В.М. Маркетингові дослідження щодо підвищення ефективності просування на вітчизняний ринок нових функціональних продуктів / В.М. Михайлов, М.М. Чуйко, А.М. Чуйко // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C. 7-15.
Серия/номер: Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі; 1(19)
Краткий осмотр (реферат): Проведено маркетингові дослідження щодо можливості підвищення ефективності просування на споживчий ринок України нових продуктів харчування функціонального призначення. На підставі проведених досліджень розроблено методологічні підходи та ефективні принципи позиціонування інноваційних функціональних харчових продуктів на вітчизняному ринку
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/581
ISSN: 2312-3990
Располагается в коллекциях:Вип. 19. - 2014 (тех.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf255,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.