Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/681
Название: The influence of aesthetic properties of product packaging on consumers’ preferences
Другие названия: Вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів
Авторы: Летута, Тетяна Миколаївна
Гасанова, Анна Едуардівна
Григорець, Дмитро Олегович
Ключевые слова: упаковка
дизайн
композиція
попит
packaging
design
composition
demand
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Летута, Т.М. Вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів / Т.М. Летута, А.Е. Гасанова, Д.О. Григорець // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C.487-494.- Англ.
Серия/номер: Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі; 1(21)
Краткий осмотр (реферат): Шляхом маркетингового дослідження проаналізовано вплив естетичних властивостей упаковки товарів на уподобання споживачів. Метою дослідження було визначення елементів упаковки, які впливають на рішення споживачів про покупку відповідного товару. Проаналізовано інновації в упаковці харчових продуктів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/681
ISSN: 2312-3990
Располагается в коллекциях:Вип. 21. - 2015 (тех.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec5-t-2015-1-2.pdf226,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.