Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/684
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаговець, Віта Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-01T09:46:40Z | - |
dc.date.available | 2016-11-01T09:46:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Чаговець В.В. Проблеми формування інформаційно-освітнього середовища університету / В.В. Чаговець // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C.513-520. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2312-3990 | - |
dc.identifier.uri | http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/684 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано проблеми формування інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу. Розглянуто принципи побудови та складові інформаційно-освітнього середовища з метою інтенсифікації навчального процесу, наведено умови для його успішного функціонування | ru_RU |
dc.publisher | Харків: ХДУХТ | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі; 1(21) | - |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | ru_RU |
dc.subject | навчання | ru_RU |
dc.subject | технології | ru_RU |
dc.subject | інтенсифікація | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | informative-teaching environment | ru_RU |
dc.subject | technologies | ru_RU |
dc.subject | teaching | ru_RU |
dc.subject | intensification | ru_RU |
dc.subject | educational process | ru_RU |
dc.title | Проблеми формування інформаційно-освітнього середовища університету | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Вип. 21. - 2015 (тех.) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sec6-t-2015-1-2.pdf | 255,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.