Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/771
Название: Методичний інструментарій оцінки конкурентоздатності продукції підприємства
Авторы: Гаркуша, Надія Миколаївна
Руденко, Інна Вікторівна
Ключевые слова: конкурентоздатність продукції
методи
показники
оцінка
product competitiveness
methods
indicators
assessment
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Гаркуша, Н.М. Методичний інструментарій оцінки конкурентоздатності продукції підприємства / Н.М. Гаркуша, І.В. Руденко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.46-54.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Краткий осмотр (реферат): Систематизовано сучасні методи оцінки конкурентоздатності продукції. Розглянуто алгоритм її оцінки при комбінованому методі діагностики. Сформовано інтегральний показник для оцінки її рівня. Удосконалено методику розрахунку інтегрального показника конкурентоздатності з погляду маркетингового підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/771
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf458,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.