Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/771
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаркуша, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorРуденко, Інна Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-11-03T13:29:57Z-
dc.date.available2016-11-03T13:29:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаркуша, Н.М. Методичний інструментарій оцінки конкурентоздатності продукції підприємства / Н.М. Гаркуша, І.В. Руденко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.46-54.ru_RU
dc.identifier.issn2312-394X-
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/771-
dc.description.abstractСистематизовано сучасні методи оцінки конкурентоздатності продукції. Розглянуто алгоритм її оцінки при комбінованому методі діагностики. Сформовано інтегральний показник для оцінки її рівня. Удосконалено методику розрахунку інтегрального показника конкурентоздатності з погляду маркетингового підходу.ru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)-
dc.subjectконкурентоздатність продукціїru_RU
dc.subjectметодиru_RU
dc.subjectпоказникиru_RU
dc.subjectоцінкаru_RU
dc.subjectproduct competitivenessru_RU
dc.subjectmethodsru_RU
dc.subjectindicatorsru_RU
dc.subjectassessmentru_RU
dc.titleМетодичний інструментарій оцінки конкурентоздатності продукції підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf458,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.