Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Название: Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис
Авторы: Смольнякова, Наталія Миколаївна
Волосов, Анатолій Михайлович
Ключевые слова: асортиментна політика
торгівля
концепція
систематизація
управління асортиментом
комплексний підхід
assortment policy
trade
concept
classification
assortment management
assortment management
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Смольнякова, Н.М. Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис / Н.М. Смольнякова, А.М. Волосов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). - C.65-77.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): Досліджено та систематизовано сучасні наукові підходи до трактування суті асортиментної політики торговельних підприємств за чотирма напрямами. Виокремлено комплексний підхід до визначення її змісту та обґрунтовано доцільність доповнення його такою сутнісною характеристикою, як збалансованість цілей відносно зацікавлених сторін
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec2-e-2016-1-6.pdf185,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.