Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
Title: Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис
Authors: Смольнякова, Наталія Миколаївна
Волосов, Анатолій Михайлович
Keywords: асортиментна політика
торгівля
концепція
систематизація
управління асортиментом
комплексний підхід
assortment policy
trade
concept
classification
assortment management
assortment management
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Смольнякова, Н.М. Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис / Н.М. Смольнякова, А.М. Волосов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). - C.65-77.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Abstract: Досліджено та систематизовано сучасні наукові підходи до трактування суті асортиментної політики торговельних підприємств за чотирма напрямами. Виокремлено комплексний підхід до визначення її змісту та обґрунтовано доцільність доповнення його такою сутнісною характеристикою, як збалансованість цілей відносно зацікавлених сторін
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/790
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec2-e-2016-1-6.pdf185,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.