Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/796
Title: Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій
Authors: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Чатченко, Ольга Євгенівна
Keywords: транснаціональні корпорації
інновації
маркетингова політика
конкуренція
принципи
зовнішній ринок
multinational corporations
innovations
marketing policy
competition
principles
foreign market
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, О.Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С.203-212.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Abstract: Проаналізовано теоретичні питання управління процесами транснаціоналізації корпоративних структур. Визначено основні положення інноваційної маркетингової політики компаній на зовнішньому ринку. Зазначено інструменти інноваційної маркетингової політики в системі основних процесів ТНК. Запропоновано маркетингові принципи стійкого розвитку сучасних ТНК, спрямовані на зміцнення їхньої міжнародної конкурентоспроможності в умовах глобалізації.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/796
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-2-2.pdf346,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.