Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/796
Название: Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій
Авторы: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Чатченко, Ольга Євгенівна
Ключевые слова: транснаціональні корпорації
інновації
маркетингова політика
конкуренція
принципи
зовнішній ринок
multinational corporations
innovations
marketing policy
competition
principles
foreign market
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, О.Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С.203-212.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано теоретичні питання управління процесами транснаціоналізації корпоративних структур. Визначено основні положення інноваційної маркетингової політики компаній на зовнішньому ринку. Зазначено інструменти інноваційної маркетингової політики в системі основних процесів ТНК. Запропоновано маркетингові принципи стійкого розвитку сучасних ТНК, спрямовані на зміцнення їхньої міжнародної конкурентоспроможності в умовах глобалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/796
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-2-2.pdf346,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.