Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Название: Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів
Авторы: Зубков, Сергій Олександрович
Колесник, Аліна Олексіївна
Агу, Боклі Чебуіке
Ключевые слова: стратегія
корпоративна стратегія
зростання
торгівля
торговельна мережа
strategy
corporate strategy
growth
trade
retail chain
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Зубков, С.О. Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів / С.О. Зубков, А.О. Колесник, Агу Боклі Чебуіке // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.135-147.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Краткий осмотр (реферат): Досліджено динаміку кількості торговельних об’єктів торговельних мереж, виокремлено базові корпоративні стратегії торговельних мереж, запропоновано методичний інструментарій вибору корпоративної стратегії торговельних мереж, розкрито типи зростання торговельної мережі, обґрунтовано матрицю вибору базових стратегій зростання торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf438,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.