Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
Title: Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів
Authors: Зубков, Сергій Олександрович
Колесник, Аліна Олексіївна
Агу, Боклі Чебуіке
Keywords: стратегія
корпоративна стратегія
зростання
торгівля
торговельна мережа
strategy
corporate strategy
growth
trade
retail chain
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Зубков, С.О. Методичний підхід до вибору корпоративних стратегій торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів / С.О. Зубков, А.О. Колесник, Агу Боклі Чебуіке // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.135-147.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Abstract: Досліджено динаміку кількості торговельних об’єктів торговельних мереж, виокремлено базові корпоративні стратегії торговельних мереж, запропоновано методичний інструментарій вибору корпоративної стратегії торговельних мереж, розкрито типи зростання торговельної мережі, обґрунтовано матрицю вибору базових стратегій зростання торговельних мереж з урахуванням ціннісних пріоритетів.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/805
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf438,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.