Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/809
Название: Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Ключевые слова: інноваційна діяльність
маркетинг інновацій
інноваційний маркетинг
маркетингові інструменти
інноваційний товар
розвиток підприємства
innovation
marketing innovation
innovation in marketing
innovation in marketing
innovation in marketing
innovation in marketing
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Жегус, О.В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С.227-238.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Краткий осмотр (реферат): Визначено стан інноваційних процесів у маркетинговій діяльності та обґрунтовано роль маркетингових інновацій у забезпеченні розвитку підприємств. Розкрито особливості маркетингу інновацій та інноваційного маркетингу, наведено сучасні маркетингові концепції та різновиди інноваційного маркетингу. Визначено, що маркетингові інновації сприятимуть покращенню позицій підприємства на ринку, збільшенню його частки, покращенню репутації та іміджу, зростанню продажів і прибутку, підвищенню задоволеності та лояльності покупців.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/809
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-2-4.pdf441,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.