Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/809
Title: Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства
Authors: Жегус, Олена Валентинівна
Keywords: інноваційна діяльність
маркетинг інновацій
інноваційний маркетинг
маркетингові інструменти
інноваційний товар
розвиток підприємства
innovation
marketing innovation
innovation in marketing
innovation in marketing
innovation in marketing
innovation in marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Жегус, О.В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / О.В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С.227-238.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Abstract: Визначено стан інноваційних процесів у маркетинговій діяльності та обґрунтовано роль маркетингових інновацій у забезпеченні розвитку підприємств. Розкрито особливості маркетингу інновацій та інноваційного маркетингу, наведено сучасні маркетингові концепції та різновиди інноваційного маркетингу. Визначено, що маркетингові інновації сприятимуть покращенню позицій підприємства на ринку, збільшенню його частки, покращенню репутації та іміджу, зростанню продажів і прибутку, підвищенню задоволеності та лояльності покупців.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/809
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-2-4.pdf441,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.