Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/816
Название: Моделювання ефективності маркетингової діяльності для підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Соболев, Володимир Львович
Ключевые слова: маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльності
моделювання
метод аналізу ієрархій
управління маркетинговою діяльністю
marketing activity
marketing effectiveness
modeling
hierarchy analysis method
management of marketing activities
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Соболев В.Л. Моделювання ефективності маркетингової діяльності для підприємств роздрібної торгівлі / В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С. 238-251.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Краткий осмотр (реферат): Розвинуто методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності шляхом її моделювання на основі методу аналізу ієрархій. У процесі моделювання отримано модель ефективності маркетингової діяльності та її складових, що дозволить вирішувати різні завдання маркетингового аналізу на стратегічному, оперативному, тактичному рівнях. Отримані моделі сприятимуть обґрунтованому вибору пріоритетів управління маркетинговою діяльністю підприємства. 5 .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/816
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-2-5.pdf394,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.