Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/816
Title: Моделювання ефективності маркетингової діяльності для підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Соболев, Володимир Львович
Keywords: маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльності
моделювання
метод аналізу ієрархій
управління маркетинговою діяльністю
marketing activity
marketing effectiveness
modeling
hierarchy analysis method
management of marketing activities
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Соболев В.Л. Моделювання ефективності маркетингової діяльності для підприємств роздрібної торгівлі / В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип. 2(22). – С. 238-251.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2(22)
Abstract: Розвинуто методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності шляхом її моделювання на основі методу аналізу ієрархій. У процесі моделювання отримано модель ефективності маркетингової діяльності та її складових, що дозволить вирішувати різні завдання маркетингового аналізу на стратегічному, оперативному, тактичному рівнях. Отримані моделі сприятимуть обґрунтованому вибору пріоритетів управління маркетинговою діяльністю підприємства. 5 .
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/816
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 22. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-2-5.pdf394,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.