Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/833
Название: The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potential
Другие названия: Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства
Авторы: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Артеменко, Станіслав Вікторович
Bubenets, Iryna
Kozub, Victoria
Artemenko, Victor
Artemenko, Stanislav
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
торговельне підприємство
концептуальна модель
базові концепції
marketing potential
commercial enterprise
conceptual model
basic concept
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 154-165.- Англ.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні проблеми формування та розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Розроблено концептуальну модель формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства, яка формує цілісне бачення взаємозв’язку суті, мети, об’єкта, предмета, основних принципів та завдань у процесі реалізації можливостей торговельного підприємства
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/833
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2016-1-2.pdf172,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.