Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/833
Title: The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potential
Other Titles: Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства
Authors: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Артеменко, Станіслав Вікторович
Bubenets, Iryna
Kozub, Victoria
Artemenko, Victor
Artemenko, Stanislav
Keywords: маркетинговий потенціал
торговельне підприємство
концептуальна модель
базові концепції
marketing potential
commercial enterprise
conceptual model
basic concept
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 154-165.- Англ.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Abstract: Визначено основні проблеми формування та розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Розроблено концептуальну модель формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства, яка формує цілісне бачення взаємозв’язку суті, мети, об’єкта, предмета, основних принципів та завдань у процесі реалізації можливостей торговельного підприємства
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/833
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2016-1-2.pdf172,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.