Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/834
Title: Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування
Authors: Попова, Людмила Олексіївна
Мітяєва, Тетяна Леонідівна
Лозинська, Аліна Володимирівна
Keywords: методологія
сегментація
споживач
цільова аудиторія
позиціонування
маркетинг
факторний аналіз
продукт
споживач
маркетингові дослідження
methodology
segmentation
consumer target audience
positioning
marketing
factor analysis
product
customer
marketing research
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Попова, Л.О. Особливості маркетингу на ринку продуктів швидкого приготування / Л.О. Попова, Т.Л. Мітяєва, А.В. Лозинська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C.276-288.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Abstract: Представлен методологический подход к процессу сегментации на рынке продуктов быстрого приготовления. Авторами статьи проанализирован рынок продуктов быстрого приготовления с целью сегментации и разработки методологического подхода к сегментации на данном рынке
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/834
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-1-7.pdf265,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.