Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
Title: Маркетинговий підхід до управління ефективністю банківської діяльності
Authors: Семенюк, Людмила Петрівна
Keywords: ефективність банківської діяльності
показники ефективності
маркетингове управліня
маркетинговий підхід
efficiency of banking
efficiency indicators
marketing management
marketing approach
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Семенюк, Л.П. Маркетинговий підхід до управління ефективністю банківської діяльності / Л.П. Семенюк // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 165 -176.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Abstract: На підставі показників, що характеризують ефективність діяльності банківських установ, аналізуються причини зниження їх прибутковості. Як один із пріоритетних напрямів підвищення ефективності банківської діяльності обґрунтовується доцільність перебудови системи управління банком на принципах маркетингового управління та необхідність упровадження маркетингового підходу до управління ефективністю банківської діяльності
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2016-1-3.pdf251,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.