Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
Название: Маркетинговий підхід до управління ефективністю банківської діяльності
Авторы: Семенюк, Людмила Петрівна
Ключевые слова: ефективність банківської діяльності
показники ефективності
маркетингове управління
маркетинговий підхід
efficiency of banking
efficiency indicators
marketing management
marketing approach
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Семенюк, Л.П. Маркетинговий підхід до управління ефективністю банківської діяльності / Л.П. Семенюк // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 165 -176.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): На підставі показників, що характеризують ефективність діяльності банківських установ, аналізуються причини зниження їх прибутковості. Як один із пріоритетних напрямів підвищення ефективності банківської діяльності обґрунтовується доцільність перебудови системи управління банком на принципах маркетингового управління та необхідність упровадження маркетингового підходу до управління ефективністю банківської діяльності
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/841
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2016-1-3.pdf251,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.