Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/842
Название: Маркетингове дослідження сфери дитячого та молодіжного спорту в Харкові
Авторы: Синицина, Галина Анатоліївна
Жегус, Олена Валентинівна
Тарасов, Ігор Юрійович
Чуйко, Людмила Олексіївна
Ключевые слова: фізична культура
спортивний імідж
спортивний маркетинг
спортивні послуги
маркетингове дослідження
physical culture
sports image
sport marketing
sport services
market research
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Маркетингове дослідження сфери дитячого та молодіжного спорту в Харкові / Г.А. Синицина, О.В. Жегус, І.Ю. Тарасов, Л.О. Чуйко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 289-301.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Краткий осмотр (реферат): Важливу роль у формуванні здорового способу життя відіграє розвиток фізичної культури та спорту. Аргументовано, що для цього необхідно використовувати маркетингові інструменти пропаганди та формування попиту на спортивні послуги. Для визначення пріоритетів розвитку сфери фізичного виховання та спорту для молоді в Харкові й покращення спортивного іміджу міста проведено маркетингове дослідження, за результатами якого визначено заходи щодо розвитку дитячого та молодіжного спорту
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/842
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-1-8.pdf322,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.