Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/844
Название: Еvent-маркетинг як інструмент формування іміджу території
Авторы: Жегус, Олена Валентинівна
Михайлова, Марія Володимирівна
Саєнко, Тетяна Олександрівна
Звягіна, Юлія Володимирівна
Ключевые слова: імідж території
маркетингові комунікації
event-маркетинг
спортивні іміджеві заходи
territory image
marketing communications
event-marketing
sports image events
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Еvent-маркетинг як інструмент формування іміджу території / О.В. Жегус, М.В. Михайлова, Т.О. Саєнко, Ю.В. Звягіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 177 -187.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): Важливу роль у формуванні позитивного іміджу території відіграють маркетингові комунікації. Розкрито суть, види, переваги та можливості використання event-маркетингу як інструменту маркетингових комунікацій у процесі формування іміджу території. Проаналізовано практику -маркетингу в контексті формування та просування спортивного іміджу Харкова та визначено пріоритетні види спеціальних спортивних іміджевих заходів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/844
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2016-1-4.pdf167,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.