Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Название: Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Авторы: Ольшанський, Олександр Васильович
Ткаченко, Ольга Петрівна
Ключевые слова: маркетинг
стратегія
модель маркетингової стратегії
туристичне підприємство
marketing
strategy
marketing strategy model
tourist enterprise
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ольшанський, О.В. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / О.В. Ольшанський, О.П. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 188 -199.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми формування і розроблення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Обґрунтована маркетингова стратегія туристичного підприємства повинна складатися з послідовного виконання таких етапів: інформаційного забезпечення, аналізу конкурентної позиції туристичного підприємства на ринку, вибору стратегічної мети розвитку та загальної конкурентної стратегії туристичного підприємства, конкретизації цілей туристичного підприємства, розроблення функціональних стратегій і заходів, спрямованих на реалізацію стратегії, оцінювання і контроль реалізації стратегії
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2016-1-5.pdf170,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.