Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
Title: Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства
Authors: Ольшанський, Олександр Васильович
Ткаченко, Ольга Петрівна
Keywords: маркетинг
стратегія
модель маркетингової стратегії
туристичне підприємство
marketing
strategy
marketing strategy model
tourist enterprise
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ольшанський, О.В. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / О.В. Ольшанський, О.П. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 188 -199.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Abstract: Розглянуто проблеми формування і розроблення маркетингової стратегії туристичного підприємства. Обґрунтована маркетингова стратегія туристичного підприємства повинна складатися з послідовного виконання таких етапів: інформаційного забезпечення, аналізу конкурентної позиції туристичного підприємства на ринку, вибору стратегічної мети розвитку та загальної конкурентної стратегії туристичного підприємства, конкретизації цілей туристичного підприємства, розроблення функціональних стратегій і заходів, спрямованих на реалізацію стратегії, оцінювання і контроль реалізації стратегії
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/849
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2016-1-5.pdf170,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.