Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
Название: Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства
Авторы: Соболев, Володимир Львович
Ключевые слова: ефективність маркетингової діяльності
система управління
маркетингова ефективність
оцінка
effectiveness of marketing activities
management system
marketing effectiveness
assessment
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Соболев, В.Л. Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 322-334.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність ефективності маркетингової діяльності та її роль у системі управління. На основі проведеного теоретичного аналізу запропоновано використання терміна «маркетингова ефективність» як показника комплексної оцінки. Доведено, що її визначення має здійснюватися через аналіз рівня впливу маркетингових інструментів на поведінку споживачів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-1-11.pdf298,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.