Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоболев, Володимир Львович-
dc.date.accessioned2016-11-07T09:50:28Z-
dc.date.available2016-11-07T09:50:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоболев, В.Л. Сутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємства / В.Л. Соболев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 322-334.ru_RU
dc.identifier.issn2312-394X-
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/850-
dc.description.abstractРозглянуто сутність ефективності маркетингової діяльності та її роль у системі управління. На основі проведеного теоретичного аналізу запропоновано використання терміна «маркетингова ефективність» як показника комплексної оцінки. Доведено, що її визначення має здійснюватися через аналіз рівня впливу маркетингових інструментів на поведінку споживачівru_RU
dc.publisherХарків: ХДУХТru_RU
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)-
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectсистема управлінняru_RU
dc.subjectмаркетингова ефективністьru_RU
dc.subjectоцінкаru_RU
dc.subjecteffectiveness of marketing activitiesru_RU
dc.subjectmanagement systemru_RU
dc.subjectmarketing effectivenessru_RU
dc.subjectassessmentru_RU
dc.titleСутність маркетингової ефективності в системі управління маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-1-11.pdf298,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.