Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
Название: Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії
Авторы: Устьян, Олександр Юрійович
Ключевые слова: когнітивна психологія
когнітивний маркетинг
інтрамаркетинг
cognitive psychology
cognitive marketing
intra-marketing
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Устьян, О.Ю. Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії / О.Ю. Устьян // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 334-342.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність залучення психологічних підходів у маркетингову теорію і практику. Розглянуто шляхи та форми застосування досягнень когнітивної психології в маркетинговій теорії. Також проаналізовано основні маркетингові концепції, засновані на розробках цієї галузі психології. За результатами дослідження сформульовано висновки стосовно цінності зазначених теорій та перспектив їх подальшого дослідження
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2015-1-12.pdf282,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.