Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
Title: Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії
Authors: Устьян, Олександр Юрійович
Keywords: когнітивна психологія
когнітивний маркетинг
інтрамаркетинг
cognitive psychology
cognitive marketing
intra-marketing
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Устьян, О.Ю. Використання розробок когнітивної психології в маркетинговій теорії / О.Ю. Устьян // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2015. - Вип.1(21). - C. 334-342.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(21)
Abstract: Обґрунтовано необхідність залучення психологічних підходів у маркетингову теорію і практику. Розглянуто шляхи та форми застосування досягнень когнітивної психології в маркетинговій теорії. Також проаналізовано основні маркетингові концепції, засновані на розробках цієї галузі психології. За результатами дослідження сформульовано висновки стосовно цінності зазначених теорій та перспектив їх подальшого дослідження
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/852
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 21. - 2015 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2015-1-12.pdf282,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.