Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/854
Title: Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджменту
Authors: Прядко, Ольга Миколаївна
Тарасов, Ігор Юрійович
Шуригін, Олександр Володимирович
Keywords: ринок
освіта
вищі навчальні заклади
моніторинг
послуги
рейтинг
індекс
ранжування
шкала
market
education
higher educational establishments
monitoring
services
ranking
rating
scale
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Прядко, О.М. Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджменту / О.М. Прядко, І.Ю. Тарасов, О.В. Шуригін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 200-212.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Abstract: Наведено вітчизняну структуру ринку освітніх послуг. Виокремлено перелік причин, що зумовлюють проведення постійного моніторингу вищої освіти та застосування рейтингів вищих навчальних закладів. Наведено рейтингову матрицю для суб’єктів ранжування, вимірювання індексів критеріїв та інтегрального рейтингового індексу, за результатами вимірювання якого позиціонують на рейтинговій шкалі вищий навчальний заклад. Застосовано шкалу оцінювання успішності, досконалості та конкурентоспроможності
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/854
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sec4-e-2016-1-6.pdf178,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.