Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/854
Название: Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджменту
Авторы: Прядко, Ольга Миколаївна
Тарасов, Ігор Юрійович
Шуригін, Олександр Володимирович
Ключевые слова: ринок
освіта
вищі навчальні заклади
моніторинг
послуги
рейтинг
індекс
ранжування
шкала
market
education
higher educational establishments
monitoring
services
ranking
rating
scale
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Прядко, О.М. Рейтингова оцінка внз регіону як інструмент маркетингового менеджменту / О.М. Прядко, І.Ю. Тарасов, О.В. Шуригін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип.1 (23). – C. 200-212.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 1(23)
Краткий осмотр (реферат): Наведено вітчизняну структуру ринку освітніх послуг. Виокремлено перелік причин, що зумовлюють проведення постійного моніторингу вищої освіти та застосування рейтингів вищих навчальних закладів. Наведено рейтингову матрицю для суб’єктів ранжування, вимірювання індексів критеріїв та інтегрального рейтингового індексу, за результатами вимірювання якого позиціонують на рейтинговій шкалі вищий навчальний заклад. Застосовано шкалу оцінювання успішності, досконалості та конкурентоспроможності
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/854
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 23. - 2016 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
sec4-e-2016-1-6.pdf178,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.