Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
Название: Інтегрований підхід до формування логістики на підприємствах торгівлі
Авторы: Ковальова, Яна Геннадіївна
Ключевые слова: логістика
маркетингова логістика
оптова та роздрібна торгівля
електронна комерція
Logistics
marketing logistics
wholesale
retail
e-commerce
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ковальова, Я.Г. Інтегрований підхід до формування логістики на підприємствах торгівлі / Я.Г. Ковальова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.207-216.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Краткий осмотр (реферат): Розкрито суть маркетингової логістики як інтегрованого явища маркетингу та логістики. Досліджено роль маркетингу і логістики в процесах роздрібної та оптової торгівлі. Обґрунтовано використання маркетингу і логістики в електронній комерції як основного фінансового інструменту. Розглянуто CRM-систему як засіб розвитку електронної комерції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.pdf324,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.