Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
Title: Інтегрований підхід до формування логістики на підприємствах торгівлі
Authors: Ковальова, Яна Геннадіївна
Keywords: логістика
маркетингова логістика
оптова та роздрібна торгівля
електронна комерція
Logistics
marketing logistics
wholesale
retail
e-commerce
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ковальова, Я.Г. Інтегрований підхід до формування логістики на підприємствах торгівлі / Я.Г. Ковальова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.207-216.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Abstract: Розкрито суть маркетингової логістики як інтегрованого явища маркетингу та логістики. Досліджено роль маркетингу і логістики в процесах роздрібної та оптової торгівлі. Обґрунтовано використання маркетингу і логістики в електронній комерції як основного фінансового інструменту. Розглянуто CRM-систему як засіб розвитку електронної комерції.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/855
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf324,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.