Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/872
Title: Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю
Authors: Ольшанський, Олександр Васильович
Keywords: політика
якість
послуга
туризм
підприємство
управління
policy
quality
tourism
enterprise
management
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ольшанський, О.В. Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю / О.В. Ольшанський // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.240-250.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Abstract: Розглянуто проблеми формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю в умовах сучасного світового ринку та європейської інтеграції України. Ефективність діяльності підприємств туристичного профілю залежить від якості туристичного продукту. Очевидно, що якість туристичного продукту є основною складовою конкурентоспроможності підприємства туристичного профілю. Особливу увагу приділено аналізу організаційно-економічного механізму управління якістю туристичних послуг, який складається з трьох рівнів: функціонального, інструментального та корпоративного. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері підвищення якості надання туристичних послуг.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/872
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf435,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.