Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/872
Название: Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю
Авторы: Ольшанський, Олександр Васильович
Ключевые слова: політика
якість
послуга
туризм
підприємство
управління
policy
quality
tourism
enterprise
management
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Ольшанський, О.В. Формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю / О.В. Ольшанський // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 2(20). - C.240-250.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг; 2 (20)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми формування політики якості послуг на підприємствах туристичного профілю в умовах сучасного світового ринку та європейської інтеграції України. Ефективність діяльності підприємств туристичного профілю залежить від якості туристичного продукту. Очевидно, що якість туристичного продукту є основною складовою конкурентоспроможності підприємства туристичного профілю. Особливу увагу приділено аналізу організаційно-економічного механізму управління якістю туристичних послуг, який складається з трьох рівнів: функціонального, інструментального та корпоративного. Запропоновано напрями реалізації політики у сфері підвищення якості надання туристичних послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/872
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 20. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26.pdf435,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.