Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/957
Title: Управління попитом. Навчально-методичний посібник
Authors: Савицька, Наталія Леонидівна
Прядко, Ольга Миколаївна
Keywords: управління попитом
маркетинг
методи оцінки
ринковий потенціал
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н.Л. Управління попитом : навч.-метод посібник для самостійного вивчення дисципліни для студентів спеціальностей «Маркетинг»; «Товарознавство і торговельне підприємництво» всіх форм навчання / Н.Л.Савицька, О. М. Прядко. – Х. : ХДУХТ, 2016. – 197 с.- ISBN 978-966-405-364-5
Abstract: У навчально-методичному посібнику послідовно і логічно викладається курс «Управління попитом». Розглянуто загальні закономірності управління попитом у сфері торговельних послуг в ринкових умовах. Навчально-методичний посібник відповідає вимогам Європейської кредитно-трансфертної системи (ECTS) та кредитно-модульній системі організації навчального процесу й адресований студентам ВНЗ різних форм навчання: денної, заочної, дистанційної, слухачів системи перекваліфікації. Може бути корисний фахівцям з маркетингу, менеджменту, працівникам різних видів служб, підприємцям, товарознавцям, викладачам
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/957
ISBN: 978-966-405-364-5
Appears in Collections:Монографії та навчальні посібники кафедри маркетингу і комерційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
посибник_упр.попитом.pdf3,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.