Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/959
Title: Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування
Authors: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Keywords: канал розподілу
маркетингові канали
мерчандайзинг
маркетингові комунікації
торговельне підприємство
distribution channel
marketing channels
merchandising
integrated marketing communications
trade enterprise
Issue Date: 2014
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Артеменко В.С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування / В.С. Артеменко, І.Г. Бубенець // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C.248-254. - ISSN 2312-394X.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(19)
Abstract: Розглянуто сутність поняття «канал розподілу (маркетинговий канал)» для підприємств торгівлі. Виявлено особливості формування маркетингових каналів торговельних підприємств, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності на ринку торговельних послуг; розкрито зміст реалізації маркетингових технологій, які спрямовані на забезпечення максимально ефективного просування товару на рівні роздрібної торгівлі.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/959
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 19. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf294,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.