Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
Название: Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів
Авторы: Прядко, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: асортимент
споживачі
ринок
стратегії
потреби
асортиментна політика
чинники
підприємства
consumers
needs
factors
range
competitiveness
markeing
research
manufacture
market advantages
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Прядко О.М. Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів / О.М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C.254-264. - ISSN 2312-394X.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(19)
Краткий осмотр (реферат): Наведено аналіз основних тенденцій розвитку асортименту мийних косметико-гігієнічних засобів на підприємствах Харківського регіону в сучасних умовах; визначено основні споживчі переваги у мийних косметико- гігієнічних засобах; проведено анкетування серед споживачів мийних косметичних засобів у м. Харкові.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 19. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf286,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.