Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
Title: Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів
Authors: Прядко, Ольга Миколаївна
Keywords: асортимент
споживачі
ринок
стратегії
потреби
асортиментна політика
чинники
підприємства
consumers
needs
factors
range
competitiveness
markeing
research
manufacture
market advantages
Issue Date: 2014
Citation: Прядко О.М. Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів / О.М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C.254-264. - ISSN 2312-394X.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(19)
Abstract: Наведено аналіз основних тенденцій розвитку асортименту мийних косметико-гігієнічних засобів на підприємствах Харківського регіону в сучасних умовах; визначено основні споживчі переваги у мийних косметико- гігієнічних засобах; проведено анкетування серед споживачів мийних косметичних засобів у м. Харкові.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/961
ISSN: 2312-394X
Appears in Collections:Вип. 19. - 2014 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf286,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.