Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/965
Название: Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі
Авторы: Шталь, Тетяна Валеріївна
Тищенко, Оксана Олегівна
Ключевые слова: соціальний маркетинг
метрика показників
система маркетингу
роздрібна торгівля
конкурентні переваги
соціальна відповідальність
social marketing
birth-certificate of indexes
marketing system retail to trade
competitive edges
social responsibility
Дата публикации: 2014
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Шталь Т.В. Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі / Т.В. Шталь, О.О. Тищенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2014. - Вип. 1(19). - C.284-297. - ISSN 2312-394X.
Серия/номер: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;1(19)
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто авторський підхід щодо формування системи соціального маркетингу в роздрібній торгівлі шляхом удосконалення метрики показників оцінки готовності підприємства торгівлі до використання концепції соціального маркетингу. Розвинуто теоретико-методичні положення щодо формування системи соціального маркетингу на підприємстві на базі системного підходу, що спрямована на узгодження інтересів суспільства, підприємства, споживача та водночас забезпечує його істотні довгострокові конкурентні переваги, підвищує рівень соціальної відповідальності бізнесу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/965
ISSN: 2312-394X
Располагается в коллекциях:Вип. 19. - 2014 (ек.)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
30.pdf520,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.