Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
Title: Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві
Authors: Бубенець, Ірина Георгіївна
Козуб, Вікторія Олександрівна
Артеменко, Віктор Станіславович
Артеменко, Станіслав Вікторович
Keywords: маркетинговий потенціал
торговельне підприємство
маркетингові ресурси
механізм оцінювання
marketing potential
commercial enterprise
marketing resources
mechanism evaluation
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Бубенець, І.Г. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві / І.Г. Бубенець, В.С. Артеменко, В.О. Козуб, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. - Харків: ХДУХТ, 2016. - Вип. 2(24). - C.107-120.- ISSN 232-39-190Х
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;2(24)
Abstract: Проведено аналіз методик із оцінювання маркетингових ресурсів та рівня їх використання. Запропоновано механізм оцінювання складових маркетингових ресурсів та визначення потенціалу маркетингових ресурсів торговельного підприємства. Розроблено методичний підхід для визначення інтегрального показника ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1240
ISSN: 232-39-190Х
Appears in Collections:Вип. 24. - 2016 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сек. 2. Бубенець, Артенменко, Козуб.pdf534,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.