Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Title: Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві
Authors: Михайлова, Марія Володимирівна
Keywords: маркетингове планування
ринкове середовище
управління маркетингом
управління підприємствами
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Михайлова М.В. Маркетингове планування в загальному механізмі планування на підприємстві / М.В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. У 2-х ч. Ч. 2 / відпов. ред. О.І. Черевко.– Харків: ХДУХТ, 2012. – Вип. 1(15). – С.381-388.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 1(15)
Abstract: Проаналізовано теоретичний досвід. Обґрунтовано місце плану маркетингу в загальному механізмі планування на підприємстві.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3492
Appears in Collections:Вип. 15. Ч.2. - 2012 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf266,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.