Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3972
Title: Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз
Authors: Варипаєв, Олексій Михайлович
Андреєва, Т.В.
Keywords: запити споживачів
поведінка споживачів
потреби споживачів
соціальне мотивування
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Варипаєв О.М. Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналіз / О.М. Варипаєв, Т.В. Андреєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип.2 (14). – С. 607-613.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.2(14)
Abstract: Досліджено проблеми формування мотиваційної сфери споживача, яка в практиці споживання спрямована на задоволення потреб, формування позитивного образу товару чи послуги, що спонукає до ухвалення рішення про покупку, оскільки конфлікт мотивацій може бути подоланий за допомогою ранжування потреб за значущістю та строками задоволення.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/3972
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ек.85.pdf168,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.