Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4013
Title: Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж
Authors: Кушнір, О.В.
Keywords: конкурентоспроможність
мотивація
стратегічне управління
торговельні мережі
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Кушнір О.В. Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж / О.В. Кушнір // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. О.І. Черевко. – Харків: ХДУХТ, 2011. – Вип. 1(13). – С.369-375.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип.1(13)
Abstract: Розглянуто питання удосконалення системи організації праці, які включають аналіз засобів мотивації, стимулювання персоналу для досягнення стратегічних цілей з управління конкурентоспроможністю торговельних мереж.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/4013
Appears in Collections:Вип. 14. - 2011 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55.pdf160,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.