Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5092
Title: Класифікація показників результатів маркетингової діяльності
Authors: Мелушова, Ірина Юріївна
Keywords: результативність
ефективність
маркетингова діяльність
показники
критерії
ознаки
підприємства
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мелушова І.Ю. Класифікація показників результатів маркетингової діяльності / І.Ю. Мелушова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. / відпов. ред. М.В. Чорна. – Харків: ХДУХТ, 2019. – Вип. 2 (30). – С. 175-185.
Series/Report no.: Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг;Вип. 2(30)
Abstract: Обґрунтовано необхідність класифікації показників результативності маркетингової діяльності через виокремлення універсальних критеріальних ознак. Визначено сутність поняття «критерій результативності» стосовно системи управління результативністю маркетингу. Наведено групи показників результатів маркетингової діяльності, що сформовані за критеріальними ознаками. Охарактеризовано групи показників результативності маркетингу за критеріями результативності й ефективності.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5092
ISSN: 2519-2914
Appears in Collections:Вип. 30. - 2019 (ек.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf584,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.