Browsing by Author Kozub, Victoria

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Coursework from the discipline «International Management». Methodological recommendations for students full-time and part-time study specialty 292 "International Economic Relations"Kot, Olena; Kozub, Victoria; Chernуshova, Larisa; Tishenko, O.O.; Кот, Олена Володимирівна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Чернишова, Лариса Олексіївна
2019Evaluation of the effectiveness of social marketing activities of international trade networksУшакова, Наталія Григорівна; Кот, Олена Володимирівна; Чернишова, Лариса Олексіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Ushakova, Nataliia; Kot, Olena; Chernуshova, Larisa; Kozub, Victoria
2019Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international marketАндросова, Тетяна Василівна; Кот, Олена Володимирівна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Чернишова, Лариса Олексіївна; Androsova, Tatyana; Kot, Olena; Kozub, Victoria; Chernуshova, Larisa
2016The mechanism of forming trading enterprises’ marketing potentialБубенець, Ірина Георгіївна; Козуб, Вікторія Олександрівна; Артеменко, Віктор Станіславович; Артеменко, Станіслав Вікторович; Bubenets, Iryna; Kozub, Victoria; Artemenko, Victor; Artemenko, Stanislav