Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1043
Title: Управління якістю послуг. Опорний конспект лекцій
Authors: Шеченко, Олена Євгеніїна
Бондаренко, Валентина Федосіївна
Keywords: управління якістю
послуги
системи
менеджмент якості
Issue Date: 2015
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Управління якістю послуг: опорний конспект лекцій для студентів зі спеціальності 7.03060101, 8.03060101 «Менеджмент організації і адміністрування»/ уклад.: О.Є. Шеченко, В.Ф. Бондаренко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2015. – 57 с.
Abstract: Метою викладання дисципліни «Управління якістю послуг» є формування у студентів теорії та методології управління якістю, принципів побудови та функціонування системи управління якістю, опанування нормативно-правових, організаційних та економічних питань щодо управління якістю послуг.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1043
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри товарознавства та експертизи товарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОКЛ_УЯП.pdf440,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools