Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихонченко, Руслан Сергійович-
dc.date.accessioned2016-12-02T10:26:50Z-
dc.date.available2016-12-02T10:26:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТихонченко, Р.С. Формування клієнтоорієнтованої стратегії у підприємствах роздрібної торгівлі: автореф. дис. …канд. екон. наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / Р.С. Тихонченко; Харківський держ. ун-т харч. та торгівлі. – Харків, 2016. – 19с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102-
dc.description.abstractУ дисертaційній роботі розкрито теоретико-методичні засади та науково-методичні підходи до формування клієнтоорієнтованих стратегій у підприємств роздрібної торгівлі. Узагальнено теоретичні положення та розкрито зміст клієнтоорієнтованого управління на підприємстві; визначено зміст систематизовано підходи до класифікації клієнтоорієнтованих стратегій підприємств роздрібної торгівлі; розроблено структурно-логічну модель процесного підходу до формування клієнтоорієнтованої стратегії підприємства роздрібної торгівлі. З метою формування аналітичного підгрунтя виділено фактори та досліджено вплив PEST–середовища на клієнтооорієнтованість підприємств роздрібної торгівлі; обгрунтовано напрями та систему показників оцінки готовності торговельних підприємств до впровадження клієнтоорієнтованих стратегій. Обгрунтовано критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах роздрібної торгівлі.ru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectпідприємство роздрібної торгівліru_RU
dc.subjectклієнтоорієнтоване управлінняru_RU
dc.subjectцінністьru_RU
dc.subjectканали продажівru_RU
dc.subjectклієнтиru_RU
dc.subjectстратегічний аналізru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjectretail enterpriseru_RU
dc.subjectcustomer relationship managementru_RU
dc.subjectvalueru_RU
dc.subjectsales channelsru_RU
dc.subjectcustomersru_RU
dc.subjectstrategic analysisru_RU
dc.titleФормування клієнтоорієнтованої стратегії у підприємствах роздрібної торгівліru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ref_tihonchenko.pdf550,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.