Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1580
Title: Мерчандайзинг. Методичні вказівки
Authors: Сподар, Катерина Вікторівна
Соклова, Євгенія Борисівна
Андріюк, Емма Іванівна
Keywords: підприємства
роздрібна торгівля
товарознавство
потреби споживачів
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Мерчандайзинг: методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів / уклад.: К.В. Сподар, Є.Б. Соколова, Е.І. Андріюк; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків: ХДУХТ, 2016. – 12 с.
Abstract: Метою вивчення дисципліни "Мерчандайзинг" є формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок щодо застосування мерчандайзингу виробничими/постачальницькими та роздрібними підприємствами в просуванні товарів до споживачів. Основним завданням викладання дисципліни є вивчення основних принципів і законів мерчандайзингу в процесі просування товарів до кінцевого споживача.
URI: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/1580
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри товарознавства, торгівлі та управління якістю товарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
мерчандайзинг_САМОСТІЙНА РОБОТА.pdf340,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.